EPMS Vállalati
folyamatmenedzsment szoftverek

EP-ACAD szoftver - Building Together

Az Archicad 24 a tervező és kivitelező csapatokat egy teljesen “nyitott” BIMcloud környezetben kapcsolja össze, és számukra fejlett koordinációs és kommunikációs munkafolyamatokat nyújt. A folyamatos és átlátható információcsere bizalmat teremt a csapat tagjai között, kiküszöböli a modell-duplikációt, valamint az építészek és a mérnökök közötti felesleges munkát.

ArchiCad24:
- Integrált tervezés: szerkezetelemzési - és épületgépészeti modell
- Együttműködés: változáskövetés a csapatmunka tervekben, modellek összehasonlítása
- Feladatkezelés
- Koordináció: BIMcloud felhő alapú több szakterületet összekapcsoló modellezési központ

EP-ERP E-Bolt szoftver - SN: EP-ERP-Cloud-Shop-T-2020-010

A rendszer fontosabb funkciói:
- Boltrendszer okos hardver- és szoftver eszközeihez kapcsolódó szoftverfejlesztés
- Felhő alapú szoftver programozása
- Adminisztrátori felület fejlesztése
- Webes rendelési felület fejlesztése
- Funkcionalitások megvalósítása, programozása
- Adatmentés megvalósítás, tesztelések

EP-CRM-CLOUD ügyfélkezelő szoftver - SN: EP-ERP-Cloud-CRM-S-2021-003

Az üzleti partnerek adatainak rögzítésére szolgáló szoftver, ajánlatkészítő és nyomon követő modullal. A CRM folyamatok köre magában foglal minden olyan folyamatot, amely valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a nekik történő újra értékesítéshez vagy a potenciális ügyfelek megkereséséhez. A hatékony CRM-rendszer az Ügyfelek utógondozását is támogatja. Az értékesítést követően törekednünk kell arra, hogy visszajelzést kapjunk Ügyfeleink elégedettségéről (ügyfélelégedettségi felmérések), illetve az esetleges reklamációkat hatékonyabban és az Ügyfél maximális megelégedésére tudjuk kezelni.
A rendszer fontosabb funkciói:
- Ügyfélnyilvántartó modul: ügyfelek adatainak nyilvántartása, ügyféladatok – ügyfél törzsadatok kezelése
- Adatkapcsolati modul
- Jogosultságkezelés
- online ajánlatkészítés kialakítása
- értékesítési folyamatok támogatása
- Kampánymenedzsment modul: Speciálisan szegmentált hírlevél küldési felület kialakítás egyedi admin felülettel, online kampánymenedzsmentet kezelő hírlevél küldő alkalmazás admin felületről, csoportosítás kialakítása, Hírlevelek archiválása
- Naptár modul
- Reklamáció-kezelő modul
- kedvezmény-kezelés
- front office támogatás

EP-TAVCSOP-CLOUD Táv-és csoportmunka rendszer - SN: EP-ERP-Cloud-TAVCSOP-S-2021-005

Ezt a felületet olyan vállalatok számára célszerű használni, ahol az egyes munkafolyamatok távolról internetes kapcsolat segítségével - akár otthonról - is elvégezhetőek. Gazdaságilag a cég költséget takarít meg a dolgozó munkahelyének biztosítása tekintetében. A táv- és csoportmunka rendszerek feladata a tudás, az információ, az adatok és dokumentumok kollektív megosztásának a támogatása. Segítségével a vállalati közösség minden tagja bárhonnan és bármikor elérheti a számára szükséges információkat, és együttműködhet a cég többi munkatársával – akár több száz vagy több ezer kilométer távolságból is. Mivel a változások a dokumentált információknak köszönhetően átláthatóan követhetők, így szinte nullára redukálhatjuk annak a lehetőségét, hogy valakinél elakad egy fontos információ. A kontrollált folyamatoknak köszönhetően egyetlen felületen valósul meg a munkatársak hatékony együttműködése, így vállalatunk belső kommunikációját eredményesebb mederbe terelhetjük.
A rendszer fontosabb funkciói:
- biztonságos távoli elérés
- jogosultságkezelés
- szabályrendszeren alapuló vállalati munkafolyamatok definiálása
- folyamatleltár, folyamattérkép készítése
- feladatlista, feladatkiosztás készítése
- munkacsoportok kialakítása
- információmegosztás
- Dolgozónyilvántartó modul
- Feladatkezelő modul
- Üzenetküldő modul
- munkafolyamatok feladatok, erőforrások kezelése, illesztése
- Webmail modul
- Dokumentumtár, Információtár kialakítása
- Kimutatások készítése

EP-WEBSHOP-CLOUD Internetes értékesítés (webáruház) - SN: EP-ERP-Cloud-WEBSHOP-S-2021-006

A webáruház egy olyan weblap, ami termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít. Vállalkozásunk professzionális igényeket kielégítő online áruház, elektronikus fizetési megoldások alkalmazásával valósítja meg mindezt partnereinek.
A webáruház funkciói:
- termék vagy szolgáltatás adatok, információk támogatása
- ügyfélregisztráció
- dinamikus termékkategória készítés, bővítés, törlés
- dinamikus termékfeltöltés, módosítás, törlés: termékképfeltöltés, termékleírás, árak megadása
- kosárfunkció
- online ajánlatkérési lehetőség biztosítása
- szállítási és fizetési módozatok biztosítása, kezelése
- automatikus rendeléskövetés
- jogosultság-kezelés kialakítása,
- adatkapcsolati interfész
- internetes ügyfélszolgálat / helpdesk kialakítása
- hírlevél küldő rendszer elkészítése
- online ügyfélszolgálat kialakítása
- statikus oldalak tartalmának dinamikus feltöltése szerkesztése (GYIK, ÁSZF, e-mailek tartalmának szerkesztése)
- elégesettségmérés, látogatottságmérés

EP-EPAY-CLOUD Online (elektronikus) fizetési megoldás - SN: EP-ERP-Cloud-EPAY-P-2021-001

Online (elektronikus) fizetési megoldás: Az online (elektronikus) fizetési megoldás olyan készpénz-kímélő szolgáltatás, amely elektronikus úton bonyolított tranzakcióhoz kapcsolódik és nem igényli a fizető személyes jelenlétét.

Az online (elektronikus) fizetési megoldás olyan készpénz-kímélő szolgáltatás, amely elektronikus úton bonyolított tranzakcióhoz kapcsolódik és nem igényli a fizető személyes jelenlétét. A rendszer fontosabb funkciói: - Jogosultságkezelés: Itt adhatjuk meg, hogy mely jogosultsági csoportok milyen szerkesztési jogokkal rendelkezzenek. Ezek a csoportok határozzák meg, hogy bizonyos felhasználók milyen lehetőségekhez férnek hozzá az oldalon belül - Szabványok kezelése, szabványoknak megfelelősség: a szoftver támogatja az alkalmazott megoldásokat, szabványokat, pl.: PCI, DSS - Pénzügyi-jogi megfelelősség: a Magyarországon alkalmazott törvényeknek való megfeleltetés - Rendszerüzenetek: Az oldalon használt rendszerüzenetek kezelésére szolgál. Rendszerüzenetet felvinni, törölni, inaktiválni nem lehet, mert az, az oldal hibás működését eredményezné. - Pénzintézeti kapcsolat: az online fizetési folyamat kezelése, kapcsolódás banki terminálhoz Biztonságos kapcsolat: az online fizetési folyamatban érvényes tanúsítvánnyal hitelesített kommunikációs csatorna alkalmazása. (https)

EP-HR-CLOUD Humán erőforrás menedzsment rendszer - SN: EP-ERP-Cloud-HR-R-2021-003

Humán erőforrás menedzsment szoftver: A HR gazdálkodásának megértéséhez a vállalati erőforrások rendszeréből kell kiindulni. (pénz, termelés, emberi erőforrások, piac) Ezen erőforrások felhasználásával létrejön a vezetői közreműködéssel a termék, szolgáltatás. Napjainkban az emberi erőforrás-gazdálkodás nagy mértékben átalakulóban van. A humánerőforrás a szervezetek működtetése szempontjából megfogalmazott, széles körben használt kifejezés a szervezet munkatársai összességének megnevezésére.
Humán erőforrás menedzsment funkciói:
- Humán stratégia készítése, felügyelete
- Toborzás, kiválasztás
- Bevezetés, betanítás
- Személyzetfejlesztés
- Teljesítményértékelés
- Munkakör-értékelés
- Ösztönzésmenedzsment
- Munkaügyi kapcsolatok
- Egészségügyi, munkavédelmi feladatok
- Munkaerő-tervezés Munkakör-tervezés

EP-KONTROLLING-CLOUD, Kontrolling és döntéstámogató rendszer - SN: EP-ERP-Cloud-KONTROLLING-K-2021-005

Kontrolling és döntéstámogatás szoftver: A kontrolling- és döntéstámogatási rendszer ebben az esetben egy olyan szoftvert, szoftver- komponenst jelent, amely alkalmas arra, hogy segítse a kontrolling osztály munkatársainak vagy a cégvezetésnek a munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást, lehetővé tegye bizonyos munkafolyamatok automatizálását.

Kontrolling és döntéstámogatás szoftver: A kontrolling- és döntéstámogatási rendszer ebben az esetben egy olyan szoftvert, szoftver- komponenst jelent, amely alkalmas arra, hogy segítse a kontrolling osztály munkatársainak vagy a cégvezetésnek a munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást, lehetővé tegye bizonyos munkafolyamatok automatizálását, támogassa azok végrehajtását továbbá a cég működési hatékonyságának növelését. Fontosabb funkciói: Működési hatékonyság-növelés: - adatkapcsolatok kialakítása: adatfeldolgozási és elemzési céllal - riportok, eredmények exportálása Döntéstámogatás: - mutatószámok definiálása - előre definiált és ad-hoc lekérdezések kezelése Alapfunkciók: - mértékegységek kezelése - tényadatok folyamatos vezetése, betöltésénel lehetősége - modellek készítése

EP-BESZLOG-CLOUD, Beszerzés, logisztikai rendszer - SN: EP-ERP-Cloud-BESZLOG-L-2021-007

Beszerzés, logisztika szoftver: A beszerzési-logisztikai rendszer ebben az esetben egy olyan szoftvert, szoftver- komponenst jelent, amely alkalmas arra, hogy segítse a beszerzési, logisztikai feladatokat ellátó munkatársak munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást, valamint lehetővé tegye bizonyos munkafolyamatok automatizálását, támogassa azok végrehajtását.

Beszerzés, logisztika szoftver: A beszerzési-logisztikai rendszer ebben az esetben egy olyan szoftvert, szoftver- komponenst jelent, amely alkalmas arra, hogy segítse a beszerzési, logisztikai feladatokat ellátó munkatársak munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást, valamint lehetővé tegye bizonyos munkafolyamatok automatizálását, támogassa azok végrehajtását, így segítse a cég működési hatékonyságának növelését. A rendszer fontosabb funkciói: - cikkcsoportosítás, cikktörzs kezelés - sarzs – és gyártási számok kezelése - több raktár kezelése - készletszint figyelés - visszárú – és selejt kezelés - leltározás - árlista kezelés - logisztikai lánc végigkövetése - rendelési mennyiség nyilvántartás, raktárkészlet kezelés, INTRASTAT adatszolgáltatásCélja az INTRASTAT adatszolgáltatás bevallás elkészítése.A rendszer lehetővé teszi az INTRASTAT bevalláshoz szükséges adatok összegyűjtését és a bevallás elkészítését is.

EP-GYARTAS-CLOUD Gyártás területre vonatkozó rendszer - SN: EP-ERP-Cloud-GYARTAS-T-2021-001

a gyártási rendszer egy olyan szoftvert, szoftver-komponenst jelent, amely alkalmas arra, hogy, segítse az alacsony alapanyag és/vagy félkész termék, illetve áru raktárkészlet-szint tartását, az átfutási idők csökkentését ezáltal alacsonyabb munkaerő ráfordítással optimalizálja a szükséges emberi erőforrások mennyiségét.
Fontosabb funkciói:
- szükséglet számítás, beszerzési előrejelzések, termék darabjegyzékek felhasználásának rögzítése, optimalizálása gyártáshoz,
- termék darabjegyzékek felhasználása más bizonylatokhoz,
- gyártási költség kalkuláció,
- gyártási rendelések kezelése
- gyártásütemezés
- hulladékkezelés
- minőségellenőrzés támogatása
- selejtezés kezelés,
- sarzs kezelés,
- rendelés gyártása, elkészült mennyiség kezelés,
- bizonylat megjegyzések és tételes megjegyzések kezelése,
- gyártás bizonylat készítése

Az új gyártási szoftver szervesen és integráltan kapcsolódik a meglévő ügyviteli rendszerbe és annak adatbázisához.

EP-PENZUGY-CLOUD Pénzügyi-számviteli rendszer - SN: EP-ERP-Cloud-PENZUGY-P-2020-012

Pénzügyi-számviteli rendszer: A pénzügyi, számviteli rendszer ebben az esetben egy olyan szoftvert, szoftver-komponenst jelent. - A releváns pénzügyi és számviteli jogszabályok elvárásainak megfelelően folyamatosan követi a vállalkozás üzemgazdasági- és pénzügyi eredményességét, valamint megfelel a beszámolási-könyvvezetési előírásoknak.

Pénzügyi-számviteli rendszer: A pénzügyi, számviteli rendszer ebben az esetben egy olyan szoftvert, szoftver-komponenst jelent, amely alkalmas az alábbiakra: - A releváns pénzügyi és számviteli jogszabályok elvárásainak megfelelően folyamatosan követi a vállalkozás üzemgazdasági- és pénzügyi eredményességét, valamint megfelel a beszámolási-könyvvezetési előírásoknak; - Folyamatosan aktuális állapotot mutat a vállalkozás szállítói kötelezettségeiről és vevői követeléseiről, továbbá a rövid- és hosszabb távú likviditási tervek készítésével támogatja a vállalkozás pénzügyi tervezhetőségét; - Biztosítja a vállalat tulajdonában lévő tárgyi eszköz nyilvántartását, kezelését és értékelését; - Lehetővé teszi bizonyos munkafolyamatok automatizálását, támogatja azok végrehajtását; - Támogatja a cég működési hatékonyságának növelését; - Támogatja a pénzügyi munkatársak munkáját, optimalizálva a szükséges munkaerő ráfordítást. Fontosabb funkciók: - PÉNZTÁRKEZELÉSCélja a pénztár folyamatainak kezelésével és adminisztrációjával összefüggő feladatok optimalizálása.

Eszköz nyilvántartás - Szállítói-vevői számlák kezelése - Főkönyvi analitikák, kimutatások - Adóanalitikák - Bankszámlák kezelése - Pénztárkezelés - Beszámolók készítése - Törvényi kötelezettségek teljesítése

EP-WF-CLOUD, Munkafolyamat-irányítási rendszer (WF) funkcionális terület, WorkFlow feladatkezelő szoftver - SN: EP-ERP-Cloud-WF-W-2021-003

online feladatkezelő, feladatütemező szoftver, ticketing modullal, szabadságkezelő- táppénznyilvántartó rendszerrel. A munkafolyamat-irányítási rendszerek (workflow szoftverek) az üzleti folyamatokat elektronikusan valósítják meg. A workflow lényegében egy vállalat munkafolyamatainak strukturált, logikus szervezését és megfelelő támogatását jelenti. Segítségével automatizálhatók és szabályozhatók a vállalat tipikus munkafolyamatai (pl. szerződésjóváhagyás, számlajóváhagyás), de az ad-hoc jellegű munkafolyamat-irányításban is segítséget nyújtanak. A workflow rendszerek a feladatokat ugyan nem hajtják végre, azt továbbra is munkatársak végzik, viszont mindig annak továbbítják az adatokat, információkat, akinek azzal teendője van. Workflow rendszer bevezetésével a vállalatnál áttekinthetővé válnak az üzleti folyamatok, az automatizáltságnak köszönhetően csökken a hibalehetőség, a szervezet korábbi munkafolyamatai felgyorsulnak, segít az optimális munkamegosztás kialakításában, végigköveti az információ életútját, és ezáltal folyamatos ellenőrzési lehetőséget biztosít.
A fontosabb funkciói:
- Biztonság: A rendszer a nap 24 órájában online rendelkezésre áll. A rendszer belépést követően titkosított csatornán keresztül érhetőek el.
- jogosultságkezelés
- munkafolyamatok kezelése, rögzítése sablonok alapján is
- ad-hoc munkafolyamatok kezelése
- munkafolyamatok kezelése
- munkacsoportok létrehozása, kialakítása
- munkafolyamat leltár készítése
- ticketing (visszacsatolás) alkalmazása
- beépített ún. Automatikus figyelmeztetések használata
- keresési lehetőség kialakítása

EP-Eirat-CLOUD, E-irat (elektronikus iratkezelő) szoftver - SN: EP-ERP-Cloud-E-IRAT-D-2021-005

a vállalkozás munkafolyamataihoz használt dokumentumok, iratok nyilvántartó rendszere, többszintű kereséssel, jogosultságkezelési megoldással. Az elektronikus dokumentumkezelés lehetővé teszi, hogy a vállalkozás iratnyilvántarta rendezett és gyorsan visszakereshető legyen. Iratkezelő rendszerben a dokumentumkezelés teljes életciklusa menedzselhető, legyen szó akár véleményezésről, jóváhagyásról, a különféle dokumentumsablonok kezeléséről, a dokumentumverziók nyomon követhetőségéről vagy a jogosultságok kezeléséről. Töredékére csökkentheti ügyintézési idejét, hiszen a kapcsolódó iratok (szerződés, számla, teljesítési igazolás, szállítólevél stb.) rögzítésével a teljes folyamathoz tartozó dokumentum lista elérhetővé válik a rendszerhez rendelt felhasználók számára. A dokumentumkezelő rendszerek ma már nemcsak az információkat, iratokat kezelik szakszerűen, de hatékonyan támogatják a vállalati munkafolyamatokat is.
A rendszer fontosabb funkciói:
- Biztonság: A rendszer a nap 24 órájában online rendelkezésre áll. Az iratok, dokumentumok a belépést követően titkosított csatornán keresztül érhetőek el.
- Iratkezelő modul
- Ügyfélnyilvántartó modul
- Dolgozónyilvántartó modul
- iratnyilvántartó modul
- dokumentum sablonok nyilvántartása
- iratokat, dokumentumokat összekapcsolás lehetősége
- Naptár modul
- Jogosultságkezelés
- Automatikus iktatás
- Kereső modul: Az iratok között tetszőleges szempontok alapján lehet keresni.

EP-SEO-CLOUD On-line marketinget támogató rendszerekről - SN: EP-ERP-Cloud-SEO-S-2021-003

A online marketing alapvetően egy márka, vagy annak termékeinek, szolgáltatásainak népszerűsítése különböző online csatornákon. Az online marketing számos online technológiát alkalmaz annak érdekében, hogy a vállalatok üzeneteit eljuttassa a célközönséghez, illetve azokat visszamérje, elemezze. Az online marketinget támogató megoldás olyan háttérrendszerek összessége, amelyek az online marketinghez kapcsolódó folyamatok és eszközök hatékony működtetését és folyamatos javítását érdemben támogatják azok monitorozásával, információk gyűjtésével és rendszerezésével.
Az online marketinget támogató rendszerek célja:
• hatékony, célcsoportra szabott kialakítást, megvalósítást és működtetést támogatni a tevékenység rendszeres mérésével;
• online marketing anyagok elkészítéséhez, eszközök és csatornák kiválasztásához szükséges rendszeres piaci és ügyfél információk gyűjtése és nyújtása;
• olyan adatvezérelt marketing működés támogatása, amely adatok folyamatos gyűjtésén, adatbázisok építésén, elemzésén, az adatokban rejlő összefüggések vizualizációján és visszacsatolásán alapul;
• saját és versenytárs ügyfelek viselkedés- és elégedettség mérésének támogatása, illetve ezek felhasználása és továbbelemzése az online marketing tevékenységben.
• adatok feltöltése, rögzítése, adatok összekötése más rendszerben tárolt adatokkal
• ügyfél profilozás, szegmentálás
• adatok vizualizációja dashboard segítségével
• adatok elemzése, riportok generálása
• ügyfél elégedettség mérése: kimutatások, lekérdezések indítása
• online marketing eszköztár használata

Referenciáink

GRAND-TOURS 2000 KFT.

MAGYAR FÖLDGÉP

WELDING 2000 KFT.

SZIB-ÉP KFT.

Elérhetőségeink

Szeretnél egy sikeres, jól optimalizált weboldalt/webshopot, ami egyedi elképzelések alapján készül?
Ha igen keress bátran!

Cím

4030 Debrecen, Szabó Kálmán utca 35.

Telefonszám

+36 70 622 3222